Gürmen, Karabük Safranbolu ve Kastamonu'daki fabrikalarında sahip olduğu know how, nitelikli iş gücü, incelikli üretim becerisi ve değerli tasarımlar geliştirme kabiliyetiyle üretimde de bir dünya markası.
Üretimde de bir MARKA!

1970’li yıllarda Londra’da bir hazır giyim atölyesiyle temelleri atılan grubumuz; kurucumuzun Remzi Gür’ün doğduğu topraklara yatırım hedefiyle Türkiye’ye yöneldi. Grubun üretim şirketi Gürmen Giyim’in ilk fabrikası Kastamonu’da açıldı. Günümüzde Karabük Safranbolu ve Kastamonu’daki fabrikalar sahip oldukları teknolojik altyapı, know how, nitelikli iş gücü, incelikli üretim becerisi, termin hızları ve verimli kapasite kullanımlarıyla Gürmen Giyim’i üretim alanında da bir marka haline getirmiş durumda.

Öğrenmeye açık ve kendini sürekli geliştiren teknik kadrosunun yanı sıra öğrendiklerini farklı dallarda kullanabilecek bir ürün geliştirme anlayışı ile müşteriyi tüm proseslerinde merkeze koyan yaklaşıma sahip olan Gürmen Giyim, bir üretim bandında aynı anda 50 farklı modeli, 30 müşteriyi yönetebilen bir iş akışına sahip.

Endüstri 4.0 dijital ile İzlenebilirlik, Şeffaflık ve Hızlı- Anlık - Doğru bilgi akışı gerçekleştiriliyor. Endüstri 4.0 yenilikçi uygulamalarının üretim ve tedarik süreçlerinde kullanılabilmesi üretim ve tedarik süreçlerinin anlık izlenebilmesi ve akıllı algoritmalar ile sürekli analiz edilmesi ile birlikte, üretim ve lojistikte kayıpların önlenerek verimliliğin artırılması sağlanıyor.

Gürmen Giyim fabrikaları ceket, pantolon, gömlek olmak üzere toplamda yıllık 1.5 milyon adede ulaşan üretim kapasitesine sahip.

Grubun erkek moda markalarının yanı sıra dünyanın önde gelen markalarına da ileri teknolojiyi kullanarak, yüksek kalitede, ince bir işçilik ve yenilikçi bakış açısıyla çok değerli tasarımlar üreten Gürmen Giyim, İtalya, Fransa, İngiltere, Rusya ve ABD’nin de aralarında bulunduğu 25 ülkeye koleksiyon ihraç ediyor.

Amacımız

Cesaret ve ilham veren yenilikçi yaklaşımlarımızla hayatları iyileştirmek.

Vizyonumuz

Köklü geçmişimizden aldığımız güç ile modada sürdürülebilir değer üreterek, dünyayı, toplumu, insanları ve çalışanlarını her daim ileriye taşıyan şirket olmak.